søndag 27. april 2008

46 dager igjen...


Jeg har prøvd å finne en fin nedtellingsklokke til å ha på bloggen, så langt uten hell. Den jeg har på Facebook forteller meg imidlertid at det er 46 dager igjen til ferien!
Jeg er opptatt av å prøve å leve mest mulig i nuet, være i de situasjonene jeg er i der og da og ikke alltid lengte etter noe annet og bedre. Da er det så mye lettere å bli skuffet, og dessuten går en kanskje glipp av noe av det som skjer akkurat der og da. Likevel må jeg si: jeg gleder meg sånn til å reise!!! Om under to måneder sitter jeg og skravler med Juan, eller går rundt på Mercado Central og kjøper grønnsaker, eller sitter på caféen til Eloyda og drikker papayasmoothie, eller... Jeg vet ikke nøyaktig hva jeg skal når, og det er deilig. Jeg vet bare at jeg lander 13. juni om kvelden, forhåpentligvis får all bagasjen og blir hentet på flyplassen, og så får vi se! Latina-Ingvild er nemlig litt flinkere på å være spontan og legge vekk langtidsplanleggeren i seg. Jeg tror det er på tide at hun får dominere litt igjen...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Høres spennende ut! Nå er det forresten bare 45 dager igjen! Du kunne jo holde et Guatemalaforedrag med lysbilder f.eks. for dine nærmeste jobbkolleger når du kommer hjem igjen :-)

Ingvild sa...

... og nå er det 44 :)! Ja, det kan jeg absolutt gjøre, for eksempel! Hvis de er interesserte, da :)

-lin sa...

Her kan du laga nedteljingsdings!

Ingvild sa...

Takk, -lin!