mandag 7. april 2008

Eg skal reise til Panama!


I motsetning til Janosch's* vesle bjørn og vesle tiger, kommer jeg meg etter all sannsynlighet dit også! Med fly i stedet for flåte riktignok, og bare i noen få timer. I stedet for å mellomlande i USA skal jeg nemlig fly Oslo-Amsterdam-Panama! Passer meg fint, og så får jeg et nytt stempel i passet attpåtil!


* Nærmere research har vist at opptil flere jeg kjenner ikke kjenner til Janosch og historiene om den vesle tigeren og den vesle bjørnen. Hva kan jeg si, dere har gått glipp av masse! Mer om Janosch her og her.

4 kommentarer:

-lin sa...

I Panama! Der luktar det bananar, sa den vesle tigeren til den vesle bjørnen.

No får du sjekka om det stemmer!

Ingvild sa...

Det skal jeg gjøre! Prøve å stikke nesen utenfor flyplassen da kanskje, inne pleier det å lukte ganske likt... :)

-lin sa...

Du tenker på toblerone- og parfymelukta i taxfreebutikken? :oD

Ingvild sa...

Jepp :) I norske flyplassers tilfelle kun utkonkurrert av lukten av pølse og pizza...