fredag 4. juli 2008

Time to say.... ¡hasta pronto!

Det naermer seg ubónnhórlig hjemreise. Det blir fint á komme hjem, selvsagt, men akkurat ná er det mest trist á dra. Jeg hater avskjeder, og det er alltid verre nár en ikke aner nár en kommer til á ses igjen. Sá jeg har hatt mange klumper i halsen de siste dagene, og ditto tárer i óynene. Det er nesten like greit at ingen skal fólge meg til flyplassen i dag, flyplassavskjeder er tunge saker!
I morges var det Giovanny jeg mátte si hadet til, og det var ogsá trist siden vi har blitt gode venner i lópet av disse ukene. Jeg er trist, men takknemlig. Gamle og nye venner har gjort dette til nok et uforglemmelig opphold i Guatemala, og jeg er helt sikker pá at det ikke blir det siste.


Giovanny og datteren "hjemme" i huset

Bárd, Claudia og Juan pá Cien Puertas

Bárd, Juan og Gabo pá La Playa


Jeg og Juan pá Cien Puertas

5 kommentarer:

isla sa...

Ingling kommer hjem -yeah! Ingling kommer hjem -yeah! Ingling kommer hjem - yeah! (Conga i stua.)

Ingvild sa...

Du er forskrekkelig søt :) Nå er jeg hjemme. La oss finne på noe denne uken! JA!

Anonym sa...

Bra at du har hatt en fin tur! Og vi setter stor pris på å ha deg tilbake! Ses om noen uker!

Ingvild sa...

Takk for det, og god ferie (jepp, jeg vet hvem du er, hoh)! Ses om tre ukers tid, koble ut jobben nå like bra som jeg har gjort!

Unknown sa...

Hej!
Du kan gärna lenka från din till min blogg ja :-)