torsdag 12. juni 2008

Pakket og klart!

Etter en hektisk, men hyggelig uke med mange sosiale arrangementer og lite søvn er jeg omsider nesten helt klar for tur. Fortsatt gjenstår noen siste småting og litt oppvask, men sånn er det jo alltid når jeg skal noe sted... Sove kan jeg gjøre på flyet! Takket være søte små flasker og kompakte løsninger ser det ut til at jeg får det hele innenfor 20-kilosgrensen, så får heller noen ting bli igjen i Guatemala så jeg får med meg litt gaver og ting tilbake...

Det føles fortsatt ikke helt virkelig at jeg faktisk reiser i morgen, så jeg regner med det går opp for meg på et eller annet tidspunkt i morgen. Jeg gleder meg i hvert fall vilt til å komme ut av flyplassen og være der igjen, endelig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

God tur, hils Guatemala fra meg - og si at jeg snart kommer igjen.
Håvard

-lin sa...

GOOOD TUUUUUR!

Ingvild sa...

Tusen takk, og ja Hávard, skal hilse :)