søndag 29. juni 2008

Avskjeder...

... er aldri noe góy. Jeg er temmelig sentimental av meg og kan finne pá á gráte for ganske smá ting, men i dag var det ekstra trist. Juan drar til Mexico med fagforeningen i dag, og kommer ikke hjem fór jeg har reist. Vi aner ikke nár vi kommer til á ses igjen, sá jeg har en stor klump i halsen og er ikke saerlig hóy i hatten. Det som er bra á vite er at vennskapet har holdt pá tross av at det gikk nesten fire ár uten at vi móttes - da táler det noen ár til. Men aesj, jeg hater avskjeder. Bare det, for ná. Mer lystige innlegg etterhvert. Flytter hus i ettermiddag etter planen, til en annen kamerat som er sónnen til en av de jeg ledsaget aller mest da jeg jobbet med PBI. Og ná er det snart EM-finale :)

2 kommentarer:

h.espe sa...

Åh, Ingvild, jeg forstår deg så godt. Jeg er også så altfor sentimental. Eller går det an å bli for sentimental, er jo sunt å vise følelser :o) Du må bare tenke på "snart" treffes dere igjen....

Ja nå er det vel en uke igjen av oppholdet ditt. Pass på å nyte hvert et minutt.

Her i Oslo står det bra til. Har bare 3 arbeidsdager igjen før ferie. Jiiipppiiiii!!!! Gleder meg masse!! I går kveld hadde jeg piknik sammen med noen venninner i Frognerparken. Det ble en flott kvel, med SOL (ja, du leste riktig!!) Skikkelig kos hadde vi det. Og bombe, det ble ganske så fuktig, så dagen i dag har vært heller sløv... Ja,ja sånn er det, det får en ta med på kjøpet..

Kose deg videre Ingvild!!!!

Klem fra Hildegunn :o)

Ingvild sa...

Jeg tror det er sunt á fá ut fólelsene litt, jeg! Sá litt sipping má vaere lov ;)

Hóres bra ut at vaeret begynner á komme seg igjen, vil ikke hjem til ti grader og regn... Fá dager igjen ná ja, sá her má det nytes til den store gullmedalje!