lørdag 7. juni 2008

Stormskritt!

Seks dager igjen, og jeg har såvidt begynt på pakkingen. Uvant tidlig for meg, som stort sett kaster ting i kofferten kvelden før avreise. Siden uken er full av hyggelige begivenheter, fant jeg ut at det var like greit å begynne å tenke på det, i det minste... Nå er utfordringen å ikke ta med seg for mye!

I går fikk kameraet testet seg på Bestemorstranda (Ingierstrand) her i Oslo, der jeg var på tur med to av jobbvenninnene. Knallblå himmel og ditto hav, strålende sol, varme, godt selskap og grill - en herlig avslutning på jobbuken. Sånn så det ut da vi kom:



Da vi dro, var solen på vei ned og det så sånn ut:



Ikke så helt ille i Oslo heller når det er sånt vær..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Må virkelig få ønske deg en topp tur til Guatemala. Var der første gang i 1999, og det må jo i grunn bare oppleves!

TW

Ingvild sa...

Takk for det! Ja, det må oppleves - igjen og igjen for min del :) Fjerde gang jeg setter kursen dit nå, og neppe den siste!

h.espe sa...

Åhhhhhhhh - god tur snuppelura...!! Er en tanke misunnelig, men min tur kommer senere, så da så....

Kooooos deg masse, og post noen innlegg, så vi får høre hvordan du har det.

Reiseklem fra Hildegunn :o)